1,2,3 Fanta och Rose'

Haha, haft den rubriken ett antal gånger nu, men det är helt klart dagens låt! Började med att några ettor hade med den på sin film och sedan har vi kört den hela dagen:P Party, party! Valdag idag då, funkade, helt klart ok skoldag utan plugg liksom, hehe. Men Linne och jag var duktiga och hade Matte oxå, så helt pluggfria blev vi inte. Vädret denna dag suger ju totalt, regn och sådär äckligt fuktigt i luften så att man bara vill vara inne hela tiden. Usch, usch. Meeen så är det ju ibland, och vi har ju faktiskt inte haft regn på ett bra tag, så... Blir skitväder hela veckan så det är bara att planera outfitterna efter gosiga koftor och jeans. Ska försöka dra och köpa nya shoes på fredag, ett par snygga boots är precis vad man vill ha nu i rusket:)
...
Nu ska jag gå ut och fixa till kaninerna, iiiinte kul i detta väder. Sedan dra till stallet och ta en skrittur med Stina & Gola. Mysigt. Måste oxå dra till Hööks nån dag och köpa ländtäcke, ett som pallar regn, för det har jag inte införskaffat än. Ska köpa detta tror jag.
...
Men vill jättegärna ha detta oxå, så snyggt!
...
Nepp, nu drar jag, have a good eftermiddag så hörs vi i kväll igen:)
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0