Yesterday

it was such an easy game to play...

Närå, men vi drog ju hem till Stina och kollade på "Paranormal Activity". Jag säger bara OMG vad scary. Alla var livrädda och både Julle och jag hade STORA svårigheter att somna sedan utan att bli uppätna av demoner. Usch så läskig den var, men bra, fett bra. Gillar skräckfilmer då jag får typ värsta adrenalinkicken när jag blir så sjukt rädd, hahaha. Men läskigt är det ju:S




Idag, efter en mysig morgon hos Stina och halvsovande girls på bussen till skolan så drog Linne och jag to tha stable. Vi red dressyr på vallen och Tanis gick så förbaskat bra! Har kännt att vi ligger i en svacka just nu, men not today, hon var superfin och jag var bara så galet nöjd över min fina ponnyhäst<3



Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig inför kvällen då det blir KROGEN!!!!!!!!!!!! Med den bästa<3

Ha en toppennight hörni, så hörs vi tomorrow<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0