Viva la diva

Red ut en sväng. Jobbade henne länge på en stubbåker, hon var ju så galet pigg så fick galoppera av henne och sedan jobbade hon TOPPENBRA i trav på 8:a. Men galet vad hon blir svettig nu alltså, var helt blaskvät typ. Så hon fick gå ut i halsfleecen och regntäcket på det. Blir mycket att rykta i morgon säger jag bara:P

Ska nu damsuga hela lägenheten, duscha och plugga. Har två uppsattser som måste vara klara på måndag. Men tänkte jobba rätt mycket på dem i morgon oxå. Så hoppas nu på att Linne vill träffas ikväll, annars kommer jag typ tuppa av av tristess. Blir ingen krogen då jag inte pallar. Men näste helg så KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR vi!!!!!!!

Och skillad (not) som jag är så fattar jag inte hur inställningarna för mobilsladden funkar så det blir inga bilder:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0