Världens bästa människa<3

Min händer är isbitar, halsen gör ont, magen gör ont, träningsvärk av barbackaridningen. Resultat utav att man varit med Linne today. Vi stack hem till moi och käkade mellis och drog sedan till stallet. Måste ju säga att min cykeltaxi börjar bli lite väl bra, får fasen börja ta betalt snart:P Red ut en tur, jag barbacka. Höll på att rammla av för att jag skrattade så mycket i traven, hahah. Sedan fix i stallet och sedan promenad till bussen igen. Väntan på bussen i en halvtimme är inget jag någonsin kommer att ångra. Har ALDRIG garvat så mycket i hela mitt liv. Det var skånska hit och norska dit, även lite norrländska och öskötska slank förståss in. Gunhil, Sten-Gunnar, Bert och "vad hon nu hette". Löständer, golfklubbor, bollar och Wasa Knäckebröd. Stackars bussresenärer säger jag bara sedan. Höll på att kikna av skratt! Cykeltaxi hem sedan då och nu sitter jag här. Ska in i duschen men sedan är jag tillbaka.

För att sammanfatta dagen: LINNE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Love ya honey<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

OCH DU ÄR BÄTTRE ÄN BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!! :D <3333333333

2010-10-18 @ 20:37:45
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0