Liiiiiista

Hur bor du:  I en lägenhet med mamma och brorsan.

Brukar du komma i tid: Rätt bra på det faktiskt, i alla fall till skolan, annars är jag rätt kass på det:P

Hur lång är du: 173,5.

Kan du laga mat: Pasta, och typ enkla grejjer, annars inte så bra.

Har du någon fobi:
Mot äckliga larver typ, isch.

Hade du en bra kväll igår: Jovars, eller hade rätt trist:P

Vilket är ditt senaste inköp: Köp och köp, betalade stallhyran igårkväll.

Din favoritdryck på morgonen: Dricker alltid vatten, så vatten, eller nej juice förståss.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget.

Har du sovit i din egen säng inatt: Yes I have.

Vad hade du sönder senast: Min beloved kamera:(

Vem snackade du med senast: Stina på msn:P

När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmmm... vet inte.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Typ... hmmm... vet inte, har inte så lätt för att bli irriterad om jag inte är galet hungrig:P Annars en rätt så glad prick:P

Intressen:
Ridning, kompisar, krogen!

Vad drack du senast: Ett glas vatten.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen, kaffe är för gammlingar, hahah, närå.

Använder du hudkräm: Jupp, skum fråga:P

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Japp!

Vilken låt lyssnade du senast på: "Love the way you lie"


Vad tycker du är äckligt:
Skabbiga småkryp, smuts, paprika och massa annat konstigt.

Har du pengar på mobilen: Abonnemang så det är chill.

Vilken svordom använder du mest? Just nu är det nog "Jävla apa"

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Är jag snygg så med, annars är det ganska kul att fota, även om jag int är så bra på det.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på how much men ett swarovskipannband:)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp.

Vad åt du till middag senast? Ris och fiskbullar.

Har du gråtit offentligt?  Men det har väll varenda kotte gjort, typ i lekis eller nått.

När sov du senast på golvet? Hmmm... det kommer jag inte ihåg.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 7.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? ALLTID, har knappt en ledig stund, som jag har tid att göra annat än att sitta vid datorn vill säga:P 

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Skulle vilja men aldrig våga.

Tycker du om att krama folk? Älskar kramar<3


XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0