Tisdagen den 5 oktober

...is today, om ni inte redan räknat ut det. Vilket innebär just precis ingenting speciellt alls, hade bara brist på bra rubriker:P
Anyway, praktik idag då. Linne och jag åkte till Lotta och fixade de vanliga morgonsysslorna. Sedan fick vi olja träbalken i taket på gråa stallet och slipa plank med slipmaskin. Fett KUL! Det var faktiskt helfestligt att olja, satt högst upp på stegen och trallade lite medans oljan penslades på. Lite busigt att slipa med maskin oxå, hahah, både Linne och jag blev lite förskräckta först när Lotta sa att vi skulle använda maskin, hjälp liksom, något som är farligt:P Men den var så liten och söt så:P

Målade plank och bommar sedan oxå, och då flummade jag ur totalt! Vet inte vad jag höll på med, blev helt galen, hahaahahah. Dubbellongerade Snodden en snabbis oxå och sedan drog man till bussen. Men Linne hade min mobil så den får man back tomorrow vid lunch. Lyckat, hahaha.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0