Sikket blåsväder

Har typ blåst storm all the day, galet. Vi typ fick ligga ner när vi gick från Akka till bussen. Och sikken bra kondis vi har sedan då, hahahahah, vi fick springa typ 20 meter till bussen och alla typ hyperventlierade i minst 5 minuter på bussen sedan, hahahaha. Stabilt:P Blev fett otagg och typ megadeppig i slutet på skoldagen, trist, vet ej vrf, men ibland blir det typ så. Meeen städade, körde bil till stallet och blev sedan på bra humör igen:) Promenixade med ponnyn trots att Ida redan ridit idag. Bara för att Linne och jag skulle åka hem tillsammans och de inte ridit än så... Gick med henne & Ims och LinnNisse. Mys att bara komma ut och skutta lite

. I alla fall så är jag nu hemma och har smaskat i mig mat, var sjukligt hungrig, och krypit i mjukiskläderna, gosetofflerna och hoppat upp i sängen med filten över mig. Har typ sånna där kölddarrningar ni vet som man får på vintern när det är apakallt. Känner mig rejält urblåst idag (inte för att det är någon skillnad från hur jag är i vanliga fall, hehe) då det ju blåst typ igenom en. Blåsten typ kommer igenom allt, har typ frusit om fötterna liksom:O

I morgon är det ett sånthär roligt prov igen (!) Judendomen, jahapp, bara till att börja plugga då, typ:P

XOXO Miss Emli 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0