Raise your glass

Hemma nu, kom i och för sig hem för typ några timmar sedan men ändå:P Köpte mineraler och körde sedan från Stabby till stallet. Gick en mysig promenix med ponnyn<3 Vi gick förbi en hage med hästar och de levde rajtantajtan därinne, hoppade omkring och galopperade. Så Tanis lekte arab, hahaha, hon vek upp hela svansen på ryggen typ och skuttade lite med näsborrarna uppspärrade, gullegris:P Det var supermysigt iaf. Betade lite oxå, det gillade hon! Finns knappt nått att äta i hagarna längre så...



Körde sedan hem, jupp på stora vägen igen, och jag fick INTE motorstopp i rödljusen:) (Körde iofs bara i ett då det var grönt i dem andra, men what ever:P). Kul, fett stolt man kan va asså.


En sånhär goding vill jag lätt ha när jag någon gång i framtiden skaffar mig ett såntdär körkort, hehe:P

Nu har jag städat och duschat och ska strax äta, sedan väntar man bara på att Bella ska komma, vi ska ha TVkväll, fett goodie.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0