Poker Face

Är nu klar med dagens äventyr. Har ridit och älsklingen var så galet konstig:S Vet inte vad som hänt men hon var INTE sitt vanliga jag, allt bara kraschade totalt:O Hoppas hon är som vanligt i morgon igen, annars börjar jag böla!

Linne och jag stannade en stund på Säva och kollade på fälltävlanen. Jag belv GALET taggad kan man ju säga, blev helt avis på dem som red, det är så kul! Så nu jäklar ska vi fixa nästa vår att vi får åka dit med klassen och köra. Katta träffade man oxå, och vi bestämde att jag ska vara med nästa höst:)

Tog bussen hem och städade hela the apartment, så nu skiner det här. Ska nu hoppa in i duschen och sedan dra till Konsum för lite handling. Härligt med en vanlig chillkväll, inte ofta det händer direkt:P

Nepp, tha dusch vare. Hoppas ni har en helgrym kväll<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0