Ojsan hoppsan i lingonskogen

Typ, eller nått sånt, hahaha, flumm. Den 18 september skrev jag att jag skrivit 500 inlägg, detta är mitt 600:de inlägg. Alltså bloggar jag rätt mycket, det är, får se nu, hur många dagar sedan? Hmm... jo det är 20 dagar sedan. Alltså skrivit 100 inlägg på 20 dar, bra kämpat där, hehe, bloggnörd.se. Meeen, me like it, det är ju skojj att blogga vetja.

Men nu är jag tierd, måste ju peela facet oxå ju, inte glömma dagens viktiga uppdrag, typ:P I morgon ska jag städa hos Britta, pallade inte idag på jag typ fick migrän för att jag var så stressad, sedan är det filmkväll at Linnes place, fett mys. Känns som om jag typ bor där nu, är ju alltid där:)




 

Natti, natti, sleep well!

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

vi är ju gifta, vart skulle du annars bo liksom?! :O xDxD

2010-10-08 @ 16:34:34
URL: http://partyprincessans.blogg.se/
Postat av: Tobiasmari

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-03-11 @ 11:09:49
URL: http://tobiasmari.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0