Massa häst och Linne

Ja, såhär var min dag då då. Åkte bussen ut till stallet med Pinnen. Först red hon Ims, massa dressyr på banan. Sedan fick jag hoppa upp och "få känna hur hon känns" som Linne sa. Och OJ vilken skillnad. Herrgud vilket galet fint jobb du har gjort med den hästen Linne, hon är en annan polle nu. Hon jobbade hur samlat som helst och vi fick in en bra vänstergalopp oxå. Toppenbra jobbat Linne!!!!!!

Sedan så hämtade man lilla älsklingen och fixade henne, hon fick vara röd idag:) Tjusiga damen. Sedan upp på banan för longering. Hon hade överskottsenergi den bruden alltså! Stegrade sig och hoppade omkring:O Galning. Travade henne sedan en massa och hon blev till slut jättefin. Körde lite snabb join up på lina sedan. Hon följde jättefint efter ett tagg, älskar våra vändningar då hon inte tvekar på att flytta sig, älsk<3 Stod sedan och gosade och pysslade länge löst i gången, min lilla nallebjörn<3

Jupp och sedan hem, skjutsade hem Linne på biken oxå, och det gick toppenbra, måste nog säga att jag blivbit lite av ett proffs på detdär, skilladbrud.se:P

Bilder kommer, I promise.

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

Taaaack, vetu hur glad jag blir över att höra det? :D <3

2010-10-17 @ 19:26:46
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0