Klippa, klippa, klippa

Min häst ser för tillfället ut som en teddybjörn. Visst det är jättemysigt att gosa in händerna i när man rider, meeen hon blir ju så svettig och dan.


Hon kommer snart att se ut såhär, usch, vill inte:O

 Usch, så vill klippa henne. Tror dock (är rätt säker) på att hon inte blivit klippt förut. Vilket gör mig lite nervös. Jag har själv aldrig klippt så letar efter nån som kan göra det åt mig. Men tänkte att eftersom Tanis är lite överkänslig mot vissa ljud (t.ex sprejflaskor som sprejas på kroppen, inte svansen, det är helt okej) att jag skulle stoppa bomull i öronen på henne när hon ska klippas, så slipper hon ljudet.

Tänkte klippa henne såhär, fast ta halva ganscherna oxå, snyggast så.


Och självklart ett hjärta på rumpan:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0