Jahappsi hoppsan

Red Milletonnen (Milton) och det gick inte direkt sådär superbra:S Jag tyckte att min sits var bra men det var nog ungefär det som gick bra, fick inte mycket form alls, katastrof med andra ord. Dessutom tror jag Pia sa ungefär 2 ord till mig under hela lektionen så inte fick man mycket hjälp heller:( Men vi gjorde väldigt bra övningar som lätt ska tränas på min lilla ponny därhemma, eller uten i Säva då:P Men det var kul att kolla på alla andra, har ju typ knappt sett 2:orna rida så det var kul:)



Drog och städade och har nu duschat, med inpackning. Så fönar nu barret och ska platta det snart. Pinnen kommer oxå snart, nice:) Sedan är det bussen till Knutan för filmkväll at Stajnos place. "Paranormal Activity" blire, hahaha, jag kommer skrika folket döva:P Men fett najs iaf!

Dålig bloggning just nu jag vet, men det finns inte tid eller ork, mår rätt dåligt nu så pallar inte vara dukktig:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0