Vimmel, vimmel, vimmel

Hmmm... vad 17 ska man skriva för kul nu då? Kanske ladda upp lite pics, sånt är ju alltid kul. Ska försöka vara duktig och katagorisera mina inlägg oxå, om jag lär mig hur fasen man gör, fröken oskillad här, ja:P Men typ vimmelbilder blire i detta inlägg. Hehe, I know that I look wierd ut på vissa, hehe.


Jag och Filip.


Me, Hanna och Jesse.


Filip, Stina, Linne och jag.


Linne och jag.


Stina, jag och Filip.


Me and Jesse.


Linne, jag, Frida och Bells.


Me and Bells.


Becky och jag.


Bella, me och Linn.


Ica och jag.


Kim, jesse och jag.


Bells, Linne, jag och Frida.


Jag, Malin och Viktoria.


Nån snubbe, Elin, Hanna, jag och Jesse.


Stina och jag.


Me and Bella.


Jesse, Hanna, jag, linne och Filip.


Hanna, Jesse och jag.


Hanna och jag.


Lovisa och jag.


Jag och Erik.


Me and Bells.


Jag och Julle.


Bella och jag.


Hanna och jag.


Linne, jag och Bells.


Ida, jag och Bella.


Filip, jag och Linne.

På de andra ser jag antingen ut som ett lik (blek) eller så ser jag helt vrickad ut, hahaha. VET att jag gör skumma miner och ser ibland vindögd ut på dessa oxå, hahahaha. ALLA bilder är tagna på Kalas, me love<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0