Intelligenta jag är i farten

Tror ni inte att jag lyckades att försova mig denna underbara morgon. Jo tänk för att jag gjorde det. Nu äter jag frukost och ska sedan skynda mig i lite kläder och sminka mig.

Blev ju ingen bloggning igår:O Fy på mig! Men jag hade inte en endaste liten sekund över för datorn i går. Först vare praktik. Det regnade HELA dagen så vi var blöta från topp till tå, men vi hade kul ändå, hahahaah! Gjorde det vanliga sedan målade vi bommar, gula ränder på vita bommar, grymt snyggt! Red ut en skrittur på Snoddelinus och LinneDodde. Mysigt och det gjorde faktiskt inte så jättemycket att det regnade då, var mys ändå liksom:) Garvade typ hela tiden, som vanligt när man är med bästaste kompisen<3

Drog sedan hem till pappa där Linne förälskade sig i Larre och min gosiga dunjacka. Hon plockade även på sig ett bett och ett fleecetäcke (asså inte till sig då, hehe). Jag körde sedan oss till stallet, så nu har Linne överlevt TVÅ åkturer med mig:P Vi gosade och borstade på hästarna istället för att rida då det fortfarande regnade, men idag blire ridning. Bejbsan var så gooosig, lilla hjärtat<3

Sedan hem med bussen, och snabbt duscha, äta lite och handla kakao på Konsum och sedan till Linne. Gjorde kladdkaka (som blev sås:P) och kollade på TV, myyyyyyyyyyyyys!


XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0