Home sweet home, typ

Var på en riktig cykeltur med Linnet. Så hurtiga så. Köpte täcket och skydden på Hööks, blev oxå en ny svart täckesgjord då den gammla har försvunnit:P Sedan till Citygross för köp av liniment, och ett hack, delar det med Linne, min smarta ide´. Stolt för att min blonda hjärna kan räkna ut nått smart för en gångs skull:P En snabbis till nya Granngården oxå, där allt kostade minst 20 spänn mer än på Citygross, man får inte vara dum här inte. Måste dit nån gång nu igen, typ i mporgon och köpa mineraler, de är snart slutisch.



Drog till stallet och red ut med Erika & Cassini och Moa & Nisse. Tanis var jättefin, jobbade på bra, men blev lite stressig i traven först. Men supergölli, och går så mycket bättre i skor, sköööönt! Täcket och skydden passade super, nice:)



Nu har jag oxå kört i stan för första gången. Körde från stallet ända hem till mamma. Fett stolt, fast fick ju förståss motorstopp i rödljusen nåra gånger, hehe:P Men ändå, fett kul!











Nu har jag städat och ska hoppa in i duschen och fräscha upp mig, sedan är det middag med lite folk och sedan till Linne och föra lite. Sedan kkkkkkkköööööööörrrrrrrrrr vi!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då JÄKLAR ska det bli röjjjj!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0