Hemma igen

Lagar nu mat, har gjort massa today. Efter skolan, som var mys, så gick Bec med mig till jobbet för att fixa lite löngrejjer, sedan tog vi bussen till våra respektive destinationer:P Kul att träffa Bec lite, blir ju så sällan:(

Gick till stallet i regnet och red ut en sväng på ponnyn. Hon gillar INTE regn kan man ju säga, hehe. När jag skulle ställa upp henne i gången och gick in i boxen för att ta henne så gick hon iväg. Hehe, men vi hade det mysigt ändå. Tränade på övergångar, och galopp. Duktig älsk<3

Tänkte hela vägen till bussen (var puckad och tog den långa vägen för att jag var så inne i mina tankar) på att jag skulle ta en varm dusch, peela ansiktet, dra på mig mjukiskläderna och koka pasta och äta. Så det var precis vad jag gjorde när jag tillslut kom innanför dörren. Fast peelat ansiktet har jag inte hunnit än, men allt annat:P

My dinner:


Usch vilka konstiga färger det blev, ser ju jätteskabbigt ut ju:S

Har fått pippi på Keso nu så det fick bli keso på oxå, hehe, med massa flingsalt oxå, jummi!

Nu sitter jag och äter småtomater och sallad istället för godis i sängen, bra jobbat tycker ja:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0