Här vare ju dött

Känner att min blogg bara går nerför nu... Jag skriver sällan då det inte finns så mycket tid och så har jag knappt några läsare längre. Ska jag ta och göra en bloggpaus tro?! Känns så ovärt liksom:S Dessutom efter att kameran dog så har jag ju fan inte lagt up en endaste ny pic, vilket ju suger apa. Hmmm... hur ska man gö?

I alla fall, drog till Linne och vi gjorde (för ovanlighetens skull) pastasallad. Fett mums. Och så kollade vi på    "Dear John". Fin film alltså. Bölade som en gris, men så himmla fin film. Och grabben är ju bra het, och det gillar vi;P Kollade sedan på Robinson, jesus vad de fjantar sig, paktar, snackar skit och bara är elaka mot varandra. Usch, så ska det inte behöva vara. Fast de är ju typ galet hungriga oxå, så...

Nu ska jag platta håret så man blir lite snygg:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0