FUCK ALLTING

Jag pallar inte mer. Har två jävla arbeten som ska in i morgon, det ena skulle till och med in i går egentligen:O Men datorn lackar och jag bara o...r...k...a...r inte mer. Just nu har jag så förbannat ont i hela kroppen och är helt slut. Dessutom var det totalkatastrof med Tanis idag, tömkörde men allt gick bara helt åt helvete, ville bara göra korv av henne!!!!!!! Förbannade hästjävel! Så nu ska jag sova för jag är så heldöd så det går inte. Skulle inte banga på att bara få vara hemma och inte göra nånting i morgon. Och engelskan, jag vill verkligen inte ha den, åhhhhhh... Fyfasen vad allt suger just nu!!!!!!!

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Stina

Imorgon är en ny dag vännen, vi har alla våra skitdagar och det måste man få ha så att man uppskattar de bra dagarna mera :)

Att Tanis var som hon var kanske berodde på att hon kände att du var stressad och inte "som vanligt"?

Ta ett djupt andetag, gör en sak i taget så ska du se att du kommer vidare - med allt :)

Kram!

2010-10-26 @ 23:05:59
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0