FÖRLÅT

Har haft värsta samvetskvalet (typ, eller nått sånt) för att jag inte bloggat idag. Men det har varit totalt omöjligt att hinna med. Först massa skola, sedan städning hos Britta och efter det cykla till Linne för Idolkväll. Har i alla fall haft en helmysig dag och ja, allt var bra:) I morgon ska jag rida med Linne och sedan har jag noll plans actually, får se vad man hittar på:P

Bloggar endast för att jag väntade på att mobilen skulle ladda ur så att jag kunde sätta i ladden inför natten. Men självklart dör den precis när datorn gå igång, så nu sitter jag här ett tag ändå:P

Men nej, kolla face och sedan soooooooova...

Natti, puss<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0