En ny dag har kommit

Ahhh, känner att mina rubriker är så galet bra (A). Or not. Anyway så gick jag upp för typ en timme sedan, innan väckarklockan faktiskt, duktig här. Så nu äter jag frukost och funderar på hur vädret kommer bli idag. Det är 9 grader ute och typ grått fast det kan nog spricka upp, förhoppningsvis. Kom på att min stalljacka kanske inte är helt torr efter tvätten, meeen att jag faktiskt har min vinterjacka här. Vore ju toppengosigt att rida i den ju:) Och så var jag ju fröken inteligent och köpte nytt ungdomsbusskort i torsdags. Så nu slipper jag paya med mobilen, me like.

Ensam hemma, så som jag gillar bäst, eller okej, Jolle är hemma men han kryper ju in i sitt rum och är knappt kontaktbar mellan TV- och datorljuden så... det räknas som att vara ensam hemma:P Tänker grymt mycket på att jag vill skaffa egen lägenhet just nu, blir galen på att bo med mamma, hon har ju nada koll på grejjerna och jag blir bara så sjukt irriterad på henne hela tiden. Vore så soft att bara få ha sitt eget, kunna bestämma själv hur man vill ha det och så. Åhhhh, varför är man inte miljonär?!



Nu orkar ni juinte läsa mer så avslutar här.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0