Dobbidido

Hello, home again efter Date Night med Stina. Cyklade dit, har kommit på att jag typ älskar att cykla, så himmla mysigt, och vi hyrde ÄNTLIGEN (Stinas tjat i mååååånader, hehe) "Date Night". Och den var galet kul! Garvade halvt ihjäl mig ibland. Så nu kommer vi alltid att säga, om nån säger why, why am I going backwooooooooords! HAhaahahahah!  Det var så mysig oxå att träffa Stina, vi ses ju endast i skolan liksom, boring ju. Vi måste ses oftare utanför skolan oxå. Jag menar we are the Hallandsgang (uttalat med bred halländska). Typ - Harry Potteeeeeeeer! - Är det roligare att film mej eller?! Eddie Peddie, Challe Nalle och Tilding Pilding. Åhhh, Halland in my heart<3

Nu äre nog sova för min del, matteprov i morgon ju, kämpa på, hej och hå!


Min ponny idag:)

Godnatt!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0