Bloggdöd

Typ skriver knappt nått längre känner jag, och när jag skriver är det boring:( Åhhhh, apa. Men anyway, nu ska jag vänta på att brollan är klar i duschen och sedan ska man hoppa in där. Mitt hår luktar häst! Sedan sängen typ, tröttis och klockan blir bara mer och mer.

När jag kom hem från praktiken fixade jag massa till kaninerna, det var så mysigt, mina små skruttisar<3 Jag är ju aldrig hos pappa mer, så när Marita kom hem blev vi helt sentimentala och kramades och bölade nästan:P Saknar ju dem:( Men de hade kommit på värsta smarta ide'n. Att ha söndagsmiddag varje söndag. Med alla, fatta mysigt! Hoppas det blir av, skulle va apakul ju:)

Sedan kollade man på "Kenny Begins", asså det är min humor! Garvar typ ihjäl mig åt skämten, hahhahaahahahah! -Wolli Bolli. -Aaaaaa. -Sarusaru? -Va? -Mamma, Kenny äter upp allt schampoo! -Gör jag ju inte alls det! -Ja, jättegärna, oj förlåt, jag menar visst.  HAHAHAHAHAHAH:D Galet kul!



Sedan en snabbis förbi stallet för att lämna äpplen och gosa lite. Hon trivs så galet bra, är så lugn och harmonisk! Härligt som sjutton.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0