Shopping

Ska dra ner på stan för att shoppa med Bells. Jag är på galet shoppinghumör då jag typ inte gått på stan ordentligt på hur länge som helst. Men har inte råd att köpa nått:( Blir bara en kjol från Gina, puder och fonduation.  


En enkel svart kjol som man kan matcha med allt, mycket praktisk:)


Ska oxå kolla efter en vinterjacka, gärna nån parkasliknande då det är så fina. Men VARM måste den vara!

Så nu blir det en snabb lunch och sedan fixa sig och ta cykeln ner på stan.

Ha en bra dag<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Elin

Remmen har jag tyvärr tappat bort. Totte var också intresserad av det men jag kollad upp på hööks och då finns det en rem för 29kr =D

2010-11-01 @ 13:36:18
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0