Rosa gardiner

Är nu hemma efter en heldag, igår, och kväll och morgon med Linne. Igår drog vi till pappa och sydde som tusan, okej, det var JAG som sydde, hahaah. Men iaf så var det kul, även om symaskinen lackade typ HELA tiden. Sydde varsitt ländtäcke och jag ska göra klart mitt nosludd today för att jag inte hann igår. Ska oxå ta kort på mitt ländtäcke idag, det blev ljusblått på ena sidan och leopard på andra, så ska nosluddiset oxå se ut, fett fint!!!!!!

Linne
och jag gjorde pyttipanna igår och smaskade sedan på lite glass med vindruvor till "What happens in Vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Mycket bra film:D

Nu ska jag plugga innan jag ska till stallet.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0