R.I.P

Underbara snö!!!!!!! Linne och jag stack till stallet och jag broddade min ponny, snäll även fast hon la ALL sin tyngd på mig, såklart. Bootsen passade, ländtäcket passade och flugtäcket som jag köpt av Elin passade perfekt:D Goodie goodie, gummi snoddi!Sedan red vi ut i mörkret, men det gjorde ju ingenting eftersom det var massor med härlig vit snö all over the place:D Och så sjöng vi julsånger för fulla muggar, gapade på samtidigt som hästarna dressyrade sig frammåt. De var toppenfina idag, kanske kyrhästar (?) (och ja, jag är lat och pallar inte fixa tyskt y, okej). Den turen var fasen den mysigasta ever typ, fett kul!



Sedan i stallet hade vi hemskt kul över en liten mus som sprang omkring. Ybersöt men oxå yberäcklig förståss. Men den fick tyvär (yessss) sluta sitt liv här på jorden med ett mos av en whiteboardtavla. Vila i frid Herbert.





XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0