My day

Det blev en toppenfin vinterjacka! Visar bild i morgon då det är för mörkt att ta bild nu:P Men den är fett fin iaf. Blev den svarta kjolen och detta:





Så är nöjd över dagens köp. Höll mig till det jag skulle köpa, och det är bra gjort för att vara mig, hehe:P

Vi fikade på cafe´Linne oxå. Jag fick en chokladcokie av Bells, mums. Sedan traskade vi runt lita överallt och bara hade det trevlans.

Drog sedan till stallet och red ut en sväng i mörkret, tur att man hade pannlampa, annars hade vi inte sett ett smack, totalmörkt nu ju:O Och ponnyn var så duktigt så, hon tycker det är lite jobbigt att vara ue när det är så mörkt men det gick jättebra. Hon jobbade på väldigt fint idag, fick med en snygg vänstergalopp oxå där hon i slutet sökte sig neråt bra. Mycket lyckat pass:) Dessutom var jag på så galet glatt humör så det blev bara så härligt. Gosade massa sedan oxå, men det märks att det är mörkt ute nu då hon, och alla de andra hästarna oxå för den delen, tror att det är kväll så tidigt och blir snabbt trötta inne i stallet på eftermiddagarna.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0