Lilla Bärsta

Bec och jag drog till Lotta och hade kul. Fressten, nån som vill ta hand om en 5 åring i 2 månader? Stor fin fux, härlig häst. Vi fixade Peppe ordentligt, klippte, borstade och fejjade så han blev så fin så, lilla loppan<3


Gazzo i hagen.


Snodden och Peppe.


Ett riktigt litet smutsmonster.


Grå och lurvig:P


Har hon godis? undrar Snodden som alllllltid kommer att älska godis, morötter is the shit!


Efter mycket om och men så blev han faktiskt lite renare.


Lilla superstjärnan<3




Han kan faktiskt puss på kommando, duktiga ponnyn.

När vi väl var klara med rengörningen hade vi knappt nån tid över så det fick bli en snabbis runt gallopprundan och hoppade lite småhinder. Han älskar verkligen att hoppa och tar i ordentligt. Men äta gräs är ju oxå kul, så det blev några tuggor ibland, hehe.

Sedan skrittade vi ut på Snoddas, Bec på Esse och Hanna på Dodde. Upp till kedjan och tillbaka. Blev förståss hopp över de värsta vattenpölarna för mig och Snodden, hehe.

Fick sedan skynda mig till bussen, så nu är jag hemma och ska städa hela lägenheten, usch. Men mamma drar nu iaf, sköööönt.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0