Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

... i och för sig inte då jag dragit ner persiennerna nu, men ändå:P Har haft en toppendag, först praktik då man höll på att blåsa iväg när man ledde ut hästarna. Sedan fix i stallen och efter det red Lotta och jag ut på Snoddas och Kalle. Det var typ år och dar sedan jag red Kalle så det var helskojj, även fast vi bara skrittade. Och jag fick rida på KANDAR:O Så jäkla häftigt, bara jag kortade tyglarna så sammlade han upp sig:D Så himmla kul:) När vi var ute och red började det lite smått att snöa.



Sedan körde jag till pappa och fixade med ninisarna och sedan bussen till stan. Hem, en snabb dusch och sedan cykla i snön till Linne. Det var redan då mycket och jag höll på att rammla några gånger. Vi kollade på "Aristocats" och "Aladdin". Garvade typ ihjäl mig åt anden, fett skön typ detdär alltså:P Sedan lite mer TV och sedan den eviga kampen hem. Nu var det typ 2 decimeter snö ute och det är fasen inte det lättaste att cykla i med en cykel som förståss (vem har det egentligen?) inte har dubbdäck. Men hemma är jag och lever gör jag, även om jag var nära att rammla X-antal gånger, hehe:P

I morgon är det en fullspäckad dag igen, som vanligt, så nu ska jag sova, it's needed!

Sov så gott<3

XOXO Miss Emli  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0