HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Nu är jag hemma igen, eller jag kom faktiskt i natt, men palla blogga då liksom:O Men iaf så har jag haft det så jäkla superdupernice! Solat och badat i det typ 27 gradiga vattnet hela dagarna, så skööööönt! Är brun som en pepparkaka oxå, me like:P Och vi har ätit massa god mat, gått på reataurang varje kväll och ibland till lunch oxå. Har totalt kärat ner mig i Sal (ön vi var på) och Santa Maria (staden vi var i). Alla är så trevliga och det är så fiiint där. Och så finns det masssssssor med söta hunder som springer omkring överallt och små gulliga katter:)En dag åkte vi ut med en katamaran, och då menar jag ingen såndär liten bananbåt som vi hade på Boll, Bad och Båt, utan en STOR katamaran. Vi åkte ut med den tillsammans med en massa turister och världens härligaste besättning. Hahah, i slutet fick jag till och med dansa med två av dem när de spelade massa musik:P FETT kul!Jag ville inte åka hem sedan faktiskt, det var så galet sköööönt att äntligen, efter typ ett halvår av BARA stress, ÄNTLIGEN få slappna av på riktigt. Precis vad min kropp och knopp behövde!

Nu ska jag äta frulle och sedan ut till pappa och sedan hästen som jag typ saknar ihjäl!!!!!!!!!!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0