Closer - Joshua Radin

Dagen började med praktik. En mysig dag:) Det blev en uteritt på Snoddelinus och Linne på Dodde. Vi red som vanligt, då Dodde nu är helt pigg och fräsch igen. Så det blev trav och galopp. Vilken mäktig häst jag hade i galoppen alltså, denna 4:åring är inte att förneka otroligt fin. Han jobbade på så sjukt fint och sedan när vi skulle trava av dem låg han på på bettet för första gången:D Pigg herre kan jag lova, men energin la han i kroppen och fick en form som GP:hästarna får akta sig för, och vilket påskjut han fick i steget sedan, oj, oj, oj, vilken kille!


Snoddelinus

Tog ut den lilla svarta oxå. Lindade benen och så fick han en ny vojlock, vitt, vitt, vitt, på svart, svart, svart, snyggt, snyggt, snyggt! Han jobbade på duktigt han med. Pussgurkan<3 En helskojj dag på praktiken, älskar att vara där:D


Gaaaaaammal bild på Peppelito.

Tog sedan en prommis med älskan, tillsammans med Linne & Ims och Linn & Nisse. Trevligt och mysigt, min ponny är ju så härlig<3 Massa gos i stallet sedan oxå, puss<3

NU is it time to sleep, snart iaf:P Jag har ju ingen engelska i morgon, så jag börjar halv 10, nice!

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Alanamna

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-02-16 @ 10:47:35
URL: http://alanamna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0