Valborg

Japp igår var det Valborg då. På morgonen åkte jag till stallet och red en sväng på Imsan, så sjukt härligt, värsta sommarvärmen och mys med rykt utomhus. Gosade lite med älsklingen oxå men hon fick stå i dag eftersom jag hade så bråttom. Halvsprang till bussen för att hinna. Då står jag där och väntar och så åker den förbi för att den var fullsatt. Och nästa buss med och nästa. Sedan kommer Manda, efter att jag väntat i typ 40 minuter. Nästa bussjävel åker förbi och nästa igen. Fatta vad lack jag var som hade bråttom in till stan och allt, hallå liksom vi var tre pers på hållplatsen, är det så svårt att trycka in oss liksom?!Men efter att ha väntat i typ en och en halv timme kommer en buss som stannar:)

Snabbt in till stan och hem till mamma för att duscha och fixa mig, samt förfesta lite på egen hand. Sedan ner till Konsum för dagens viktiga inhandling och sedan till Wasaparken och träffa people. Stack på en gång vidare till HumC men det var så smockat så alla drog. Men vi satte oss ett tag i parken ändå och kollade på folk och så;)Linnea, Jag, Anna och Malin drog hem till mig för kisspaus, hehe, och sedan vidare ner på stan. Men herregud vad med poliser, var asrädd hela tin ju, men inga som kom och hälsade på som tur var. Efter att ha dragit runt lite åkte vi hem till Linnea i Eriksberg och lunchade och snackade en HEL massa. Sass övertalade mig att dra till Lisa så vi stack dit, haha, vid bussen alltså, Linnea du är så rolig, hahah. Men vi borde hänkat på boysen, de var ju kul ju. Och skönaste busschafören sedan då, haha, hans kollega, hahaha.

Så till Lisa och körde lite men det började regna så vi drog in mot stan igen. Men anna och jag började bli trötta, mina fötter dog nästan så vi stack hem och sen gick jag och la mig, tröttis här alltså.

Japp, min Valborg det, hehe, fett kul var den.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0