Uppdatering med bilder

Japp, fler pics från lördagen hos Elin, som var toppen:)


Dagisklassen träffar hästar för första gången, hahah.


Linne och Fabian.


Elin och Bebban hade lite delade meningar om detdär med fotografering, haha.


Poppe var finast, förstås:)


Daisy smakar lite på Linne, Konsumkassen var extra intressant.


Eften Linnea och jag hade käkat blev det dans i mängder. Bugg till The Baseballs, som vi alla älskar;)


Snyggare "marshmallowsätare" får man leta efter;)


Fjortisar är vi allihopa, allihopa, allihopa.


Ofc en egopic;P


Finaste Akleja (stavning?).


Partygirlsen:)


Jesse och jag, så cute:) Sent på kvällen då vi satt oss i en ring med massor av gosiga filtar över oss och bara snackade och mös. You are the best you ladies<3


Och så en galen bild på Majken och Ludde på morgonen efter.


Japp det var en snabb sammanfattning av de dagarna. Supermys vare, måste helt klart göras om!:)

......

Japp, så idag då. Akka på dagen, red Charlie. Gick inte sådär toppen men fick honom att slappna av i slutet och arbeta på fint då. Det var målet, så jag är nöjd. Men red Imsan barbacka igår med bara repgrimma på långtur så hade sådan jäkla träningsvärk när jag hoppade av Charlie, gick som en cowboy;)

Sedan hem en sanbbis till pappa och fixa ninisarna för att sedan dra till Säva. Red Paulin på fälttävlansbanan. Gick skit, kan bara inte rida den hästen, han är så jäkla tjorvig, knepig som fasen. Men det var kul och Becky rammlade av vid vattnet, hahahah.

Sedan till stallet och fixade allt och är nu, efter mycket om och men här. Trött som jag vet inte vad men är ändå uppe och skriver till er:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0