Torsdag

Jahapp, så var ännu en torsdag i livet avklarad. Var i skolan där Linne och jag hade mattestuga tillsammans, hahah. Mobbade barn vi är eller vad, hahaha, men vi är bäst ändå<3


Hahaha, skönaste (och sannaste) affischen ever!


Hahahahah, vi är sååå bra;D


Hahahhah, Linne har ju haft sönder sina brillor så sålänge kollar hon med "handögon".

Vi på mattelektionerna alltså, hahaha. 

Min outfit today:


Suger på att ta dessa bilder dock, mer praktiskt hos pappa där jag har en spegelgarderob.

Min Bejbi var bäst idag, älskar henne så det gör ont<3 Red ut i skogen med Stina och Bassie och det gick toppen. "Jobbade" lite på volter sedan oxå, älsk var så duttig, försökte verkligen.


I nya flocken. Nysläpp idag, fungerar toppen.


Vackraste ögat på jorden<3


Varför är man inte miljonär, då hade du varit min förevigt, vill inte förlora dig. Du är det bästa som hänt mig på så otroligt länge, vill föralltid ha dig vid min sida<3

Lite depp jag vet, men jag vill så gärna ha kvar henne, älskar henne så jäkla mycket!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Stina

Usch ja det är jättetråkigt att det ska behöva hända!:( Lider verkligen med dig och hoppas ändå att det kommer något positivt ur det...vad det än må vara!:(



2010-05-27 @ 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0