Sovmorgon

imorgon alltså, fett nice. Har kollat på Ugly Betty och sitter nu här med min cutei (datan) i knät, hehe. Sitter vid datan al the time nu käns det som och då får man ju ide'torka. Vilka sidor ska man gå in på? Kommer aldrig på några kul när man sitter vid datorn ju.

Åh vad härligt det är med bra polare hörni, känn er träffade, ni vet vilka ni är<3 Pepptalk är vad jag behöver just nu, haha;P Ni är tha best people<3

I morgon, alltså, orkar jag verkligen rida? Asså missar ju alltid det roliga på ridningen, uscheli uscheli. Inte bra någon stans.;( Men får se, får ju lite sovmorgon i morn ändå så...

Bilder var det ja, eh uppsi inga nya här inte, så ni får nöja er med några gamla:


Tajpen (som har åkt;( och Peppe liten<3



Min bejbiälsk<3


Linne and I;)


Hos Julle och gjorde värsta äckliga "falukorven", hahahha, a time ago.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

tro mig, ni i gänget är världens bästa polare! :) <33 You are tha best! :D

Och det var sjukt kul i skolan idag, haha :D

2010-05-18 @ 21:55:53
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0