Sjukling

Sitter i skolan med Rasmus, Linnea, Becce och Julle. Vi pluggar/busar/knasar oss som vanligt. Är sjuk som fan, förkyld och mår allmänt dåligt. Har typ inte ätit nått på flera dagar, inte bra så då är det verkligen nått fel på mig. I morgon blir det plugg i skolan igen med folket och sedan programridning på Säva. Sedan treornas studentskiva på kvällen, kommer jag orka? Hatar att bli sjuk, blir ju alltid det vid fel tillfällen, damn. Hate it!

Stina, ängeln, fixar Tanis mat idag så att jag kan åka hem och sleepa och kurrera mig nu. Borde sticka nu ju, men orkar inte, att bara gå till bussen, nej orkar fan inte.

Kollar nu på Rasmus när han provar sin klättringsutrustning, fett coolt. Linne och jag vill klättre nu, hehe.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0