Röjj utav helskotta

O.M.G vilket röjj det blev i går, fett nice. Okej liten uppdatering här av mitt partyliv;P

I onsdags efter att ha ridit på dagen på Akka Robban och hoppat en caprillibana (gick bra och han var mysig, säker häst vilket passar mig perfekt i hoppningen där jag blir lite nervös) var det ridning på Säva, fick Paulin, ponny, fett gull men pigg, hehe. Var på fälttävlansbanan och hoppade, grymt skojj!
Sedan fixade man sig snabbt och droog ner till VIP med Jesse. Men det var fett mycke folk så barerna var överfulla, tråk. DJ:en var ingen höjdare så det blev inte så mycket dans, men mycket ändå;P 

I torsdags var det studnetskiva på BJ för Joar. Fett skojj, blev ordentligt drag där, dans, massa snacck med kul people och mys. Drog sedan runt lite på stan tills man tog taxi till Hanna, Ica och jag sleepade över och blev väckta tidigt av Doris, såklart. Sedan en långprommis omkring i boländerna för Ica och mig och sedan till stallet och red ut en sväng. Sov hos Ica, grymt mys!

Igår vare partey hos mej. Kom massa folk, mycket nytt oxå och det blev röjj. Härligt, härligt;P Men grannarna blev väll inte direkt överglada, 4 pers kom upp och klagade. Jag, som den fegis jag är, sprang självklart iväg med benen på ryggen varje gång, hehe. Men snällt folk fixade det bra;P Skojj fest som fan<3

Nu sitter man här och somnar snart, blev inte mycket sömn i natt;P men man överlever. Pics kommer förhoppningsvis nån dag;)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: jessica

haha jaa det var jätte skoj Emme:P

2010-05-16 @ 22:18:08
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0