Montana<3

Nu händer det mycket runt min lilla ponni. Jag vill ju verkligen inte bli av med henne, och Anna vill inte det heller. Så just nu lutar det åt att jag ska prata med min farmor om hon skulle vilja bidra med lite pengar i månaden och så ska jag fråga SHV om de vill betala 500 i månaden som de sa förut, och så kanske Becky vill bli medryttare och paya lite oxå. Så har jag henne i samma stall som Imsan ska till och så har jag kvar henne ett år till. Tänk vad otroligt kul det vore. Så hinner jag rida in henne ordentligt och få henne så fin som hon bara kan bli.


Min älskling<3

Hoppas, hoppas som sjutton att det löser sig till det bästa, vill, vill verkligen ha denna underbara häst som min!

Nu vet ni vad som händer:)

...

Okej girls, ikväll få man komma hem till mig vid 7 och så går vi och hyr film, eller om nån tar med sig.
Ju fler dessto bättre;) Man får sleepa över om man vill.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Christerjeanette

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-02-11 @ 08:57:59
URL: http://christerjeanette.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0