Mår INTE bra just nu

Fuck allting just nu alltså, mår apadåligt. Skolan fuckar sig helt, har massa som ska in, eller okej två grejjer men ändå, och jag kan bara inte plugga. Orkar inte, är så jäkla skoltrött just nu. Och annars så, ja det jag skrev i tidigare inlägg, mitt självförtroende ligger inte på topp. Jag vågar ingenting, hur dålig får man bli? Åhhhhh.... vad ska jag göra med mitt liv? Det känns så jäkla onödigt nu, vad gör jag egentligen, ingenting, orkar inte detta. Fuck allting, måste klara av det, men kan jag?

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: stina

Du vet vart jag finns :)<3 Skolan är bara så extremt apjobbig just nu! Men jag hjälper dig gärna, om du vill. BAMSEKRAAAAAM!

2010-05-20 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0