Lovade ju egobilder

Japp, så här kommer några, vet inte varför jag lägger upp dem men jag har tråkigt, så varför inte, hahahaha;P










Bilderna är gammla som gatan men what ever;)

Har, om ni inte märkt det ännu, v..ä..l..d..i..g..t tråkigt. Vädret suger så man vill ju inte vara ute, hela lägenheten behöver en ordentlig städning och jag är på tråkigt humör bara för att jag har just så tråkigt. Åhhhh, vad sjutton ska jag hitta på, håller på att somna för att jag har så tråkigt. Och mammas bil är sönder så jag måste åka bussen till och från stallet vilket bara gör det ännu tråkigare än det redan är, åhhhhhh.

Jahapp, intrressesmurfarna antecknar intresserat. Hmmm, vad ska man skriva nu då? Jaaaaa..... nepp, kommer inte på något, fan.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0