Kul att läsa min blogg

Jag bara deppar ihop hela tiden ju;( Fuck allting!

Sitter nu här efter att ha varit och ridit en sväng på älsklingen. Hon var toppen idag, red med Stina och vi busred ordentligt, så skojj. Glömde bort att vara ledsen då. Sedan duschade jag henne, hon var så jäkla rädd, men stod kvar för att hon litar så på mig, finaste ponnin<3 Så underbar. I morgon kommer veterinären och ska vaccinera henne. Spännande.

TACK alla underbara vänner som finns där varje dag, ni är de bästa som finns!!!!!!!!

Japp sitter här och borde verkligen ha pluggat supermycket nu, och borde sova oxå, men är på så jäkla dåligt humör att jag bara inte orkar. Lärarna kommer väll få damp på mig i morgon, men jag bryr mig faktiskt inte ett dugg. Känner att jag bara vill sova nu, typ massa år så man slipper ta tag i sitt liv, hatar det. Allt som måste göras hela tiden och allt man måste uppfylla. Fy fan vad livet suger...

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0