Gårdagen

Började med att man gjorde klart allt plugg, duktiga jag här;) Sedan drog man till satllet med Linne. Vi red ut en sväng med Imsan och Tanis<3.
 
Bilder från detta:


Linne och Imsing Pimsing.


Min Bejbi, finast som alltid!






Jag VET att jag är för stor för henne;(







...


Sedan snabbt hem och duscha snabbt som attan och sedan bussen till Elin med Linne. Girlsen mötte oss på vägen.


Plus Elin och Sophie.

Vi stack till stallet och självklart måste Stina och Jesse skutta lite på ridbanan;)




Ledsen, men nu måste jag faktiskt knoppa, så fler bilder kommer i morgonkväll. 

Pussar<3

XOXO Miss Emli
 


Kommentarer
Postat av: Stina

Äsch! Larv! Du är inte alls för stor för henne! Lite för lång kanske men verkligen INTE för stor! Ni är jättefina ihop!:)

2010-05-26 @ 08:13:01
URL: http://teskjekjerringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0