Fredagens dag

Jahapp ja igår var jag duktig och städade hos Britta på morgonen, och gosade med de små kissemissarna förståss. Är ju hur söta som helst och bara så mysiga. Stack sedan till skolan på lunch och kollade in linnes nya brillor, fett heta. Hade sedan lektion i typ 40 minuter kanske och slutade sedan:) Toppen, gick en stund på stan med dessa efter:


Hetaste brillorna ever!


Och Becky ofc.






Och så en skum pic på mig.


Min outfit igår, typ, haha.

.....

Sedan drog vi till stallet, Stina, jag och Becky. Stina och jag kom som vanligt på nya roliga skämt som champangegalopp och fullgalopp, hahahahahahah. Gud vad jag garvar när jag är med Stina alltså, hahaahah.

Väl i stallet fixade vi i ordning pollarna och Becky red min prinsessa.
 


Min Bejbi är en riktig player har jag kommit på, hon har nu ny pojkvän, Charlie:)


Min älskling går lös från hagen som vanligt, lydigare ponny får man leta efter.


Bejbi fick en ny kompis idag:)


Stina och bassie.


Fina.













Min älskling är föralltid den finaste<3

....

Sedan hem och hade världens myskväll;P Tack för den<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så schnygg man kan vara då...bara champagnen som saknades;)

2010-05-29 @ 12:46:26
Postat av: Anonym

haha oj, jag menade jag på Baska SÅKLART! Men HON är i alla fall finast!:)

2010-05-29 @ 12:47:10
Postat av: Abduldaniella

Perfect work!

2011-10-04 @ 13:17:27
URL: http://abduldaniella.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0