Elitloppet nästa

Ska dit med Stajno. Ska bli megaskoj. Är dock trött som en , jag vet inte vad, då jag inte sov så mycket. Men vem bryr sig kommer bli taggad på tåget. Har aldrig kollat på trav sådär på riktigt, så det ska bli intressant.

I går kväll komm Jesse och Becky och vi kollade på en film "10 things I hate about you" och jag tyckte den var jättesöt. Sedan satt vi lite vid datan och gick sedan för att ta ut pengar. Fick springa till bussen sedan så rörde på mig ordentligt igår:)

Jag igår:



Är nu taggad på fest efter snack igår. Vill dansa, haha.

nepp nu måste jag sminka mig, ha en bra dag my lovers<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Morganruna

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-27 @ 15:32:28
URL: http://morganruna.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0