Egopics

Har kommit på att det var jävligt länge sedan jag la upp några tjusiga egobilder/fjortisbilder what ever you call it. Men har nu hittat batteriladdare så nu ska mn ta en massa bilder. Så får ni se mitt fina fejs again, haha.


We bouth look crazy på denna jag vet, men orkar fan inte koppla in hårddisken:)

Tanis bejb blev vaccinerad idag, snäll med bremsen. Mot botuluism, stelkramp och influensa. Är så sjukt blank och fin min ponni, love her<3

Oj vilken kväll, snackat med folk<3 hela natten käns det som, är sjukt trött nu, så slocknar snart.

SKA börja skriva mer skojjiga saker, hehe, så ni har nått vettigt att läsa;)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0