Wednesday

Tror det stavas så, hehe. MVG i engelska nästa;P
...
Idag var sista dagen hos Lotta då jag fick ledigt i morgon för att jag jobbade i lördags, fick ett påskägg med ett par urläckra Piceaur (stavning?;P)ridstrumpor. Lite sorjligt men Bec och jag åker ut nästa vecka och rider och skuttar ut med småponnysarna. LaserBjörn var ute i dag och det var helkul att kolla på när han undersökte och jobbade med hästarna. Kalle, superstjärnan, var förstås hur jämn och fin som helst:)
...
Sedan tog man bussen hem och käka mellis och sedan vidare till Säva för träning. Hade Skölden och vi hade markarbete. Bomserier med framdelsvändningar. Mycket jobbigt med detdär tycker ju Sköld men han skötte sig ändå hyffsat. De som inte var nere och galopperade var på andrta halvan och där red jag dressyr för fulla mauggar, och vilken häst alltså. Försökte oss till och med på en galoppriruett och han var megaduttig. Super dressyrhästen alltså. Är så jäkla duktig. Skulle lätt vilja rida massa dressyr på den pollen.
...
Sedan till stallet för att ta hand om mina små älsklingar. Imsan är min dessa två veckor:) Men det blev vila för dem idag, då onsdag är vilodag. Nya hästen kom idag oxå och den är så jäkla SNYGG. Typ nordis fast riktigt tjusig. Kommer kanske bild nån dag.
...
Nepp nu ska här läsas och sedan knoppa. Läser "Alla var där" och den är grymt bra!
...
Pussar<3
...
XOXO MIss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0