Vilken dag

Eller så kan jag väll egentligen inte säga, jag har ju inte gjort något men är man sjukling så blir allt så mycket jobbigare you knowe. Tanan var fortfarande tjock i benet så det blev bara en kortkort promenad. Men hon var bättre än i ¨år, typ lite, minimalt. Hovis kommer på onsdag morgon så funderar på om jag ska låta henne stå med stallbandage i morgon natt. Om hon inte är bättre i morgon. Knasiga ponny<3

Ska rida Imsan i morgon och hela helgen, så om nån vill hänga med till stallet nån gång i helgen så kan vi ju rida tillsammans, om ponnyn tillfrisknat vill säga. Vilket jag hoppas som sjutton på.

Super Elin, är helt klart intresserad av att köpa skydden, snällis:P

Nepp, min data är seg men här kommer lite fler pics from tha party;P






































Var det någon annan som tog bilder, typ Linnea, skulle inte ni kunna vara änglar och lägga upp dem på face eller så?! Är ju alltid kul med pics liksom;P

Sammanfattning av festen, DET VAR GRYMT KUL;P

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0