Tjingeling

Onsdagen, alltså igår, så var man på Akka då och snackade dressyr. Åkte sedan till stallet och tog hand om lilla ponnyn, som var sååå mycket bättre i lilla benet. Tog en prommenix och hon är väll un gefär så pigg och livlig som en liten häst kan bli, dock inte dum. Gulleplutten<3 Sedan till Säva och red två lektioner i rad på Skölden. Vi tränade på öppna och sluta och det gick väll sådär även om Krirri var positivt överraskad att det gick så bra:)Men det vra kul, i slutet var vi dock så trötta båda två att vi knappt orkade ta i nått mer:).

I dag har man gjort klart hemtentan, jag och Linnea ägde som vanligt, mattesnillen här! Har även käkat cupidosallad och ängnat Greenroom en extra vistelse i dag. Vid 6 var det förälrdamöta som typ halva klassen var med på oxå. Dock hade det nog varit mer värt att skitai det då jag blir så ledsen när folk klagar på vår skola. Den är nämligen, hör och häpna, har "aldrig" sagt det förut, världens bästa. Jag har utvecklats så otroligt mycket som person bara den tid jag gått här. Förut skulle jag säkert inte ens vågat skaffa en blogg för att jag var så rädd för vad andra skulle tro om mig. Mitt självförtroende var väll inte på topp förut direkt. Nu älskar jag mig själv, haha Bec är du nöjd nu?! Nej men jag trivs så mycket bättre med min personlighet nu:)Hehe happy:P

Japp det var mina dagar det. Här kommer nåra pics som jag lovat så länge, från, hehe, världens bästa skola:P


Jesse när hon kör klackarna i taket.


Tre små busfrön.


Ingen kommentar:P


Anna var VÄLDIGT glad!


Pelle med någon knasig min:)


Och självklart en tjusig fjortispic;P

Haha, vi är bäst<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: jessica

woho bilder, vi är väl för gulliga vi på REAL(a) haha:P

2010-03-18 @ 22:38:26
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHAHAH vad söta man kan vara (A)

Hahaha Pelle: "VEEHM VAREEEH SOM KAAAHSTAAAH?!??!"

xDxD

2010-03-19 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0