Onsdag

Jahapp och så  har ännu en dag gått till sitt slut. Sitter här i sängen och har precis läst bloggar. Är förkyld som fasen men det blir skola för lilla mig i morgon ändå, duktig här:P Vill liksom inte missa något speciellt inte när vi ska få måla på våra små djur i morgon.

Hovis var i stallet i morse och verkade Tanan. Hon var lite orolig, några av kompisarna gick ju ut i hagen, varför skulle inte hon oxå få göra det då, tyckte hon. Men mutad av typ 20 morötter så stod hon still och lyfte snällt på tassarna:) Gulle ponnin<3


Montis<3

 Hon var dock bättre i sitt ben idag, fick stå med bandage i natt så. Önskar att jag kunde lindat i kväll oxå men men.
Har oxå städat hos Britta idag och kollat på oändligt mycket TV. Usch vilken slöis man blir när man är sjuk. Vill vara friks NU! Detta suger apa ju. I morgon blir det körkortskurs oxå (trust me I knowe att jag är sen som fan), äntligen.

Nepp nu nyser jag snart ihjäl mig, borde slockna rätt snabbt, så go natt och drömm söta drömmar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Elin

också sjuk :( inte kul. Men ska till skolan me, ska bli kul att måla ju ;)

2010-03-10 @ 22:35:06
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: Korneliusalice

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-10 @ 17:41:52
URL: http://korneliusalice.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0