Men vad kul...

Det käns ju så¨otroligt värt att blogga när det inte är en kotte som läser. Tråkigt, tråkigt, men i och för sig så är ju alla på praktik och har kanske inte tid då. Men i alla fall, trist.

Idag har jag ändast tillbringat dagen i sängen och läst ut min bok, "En shoppaholics bekännelser", läst den förut, och datorar mig nu. Har faktisk käkat frulle oxå och damsugit men ändå tagit det rätt llugnt, tjockis här:P

Ska strax äta mat och sedan ut till gulleponnyn<3 Visst är det härligt med det "fina" vädret? Vill ha sol och värme NU! Det ösregnade i går ju, men skönt att det inte var snö.




Mitt hjärt är den finaste<3

Jahapp, skojj inlägg.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag läser din blogg jämt:D <3

2010-03-28 @ 22:41:12
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0